11 تیر 1403
logo

مرکز تحقیقات متابولومیکس و ژنومیکس

دانشگاه علوم پزشکی تهران

ارائه یافته های پژوهشی محققان پژوهشگاه در اولین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس

دکتر فاطمه بندریان معاون مرکز متابولومیکس و ژنومیکس و دکتر رشا اطلسی، از اعضای اصلی تیم تحقیقاتی این پژوهش بودند که ضمن حضور در این رویداد، یافته های پژوهشی خود را به شرکت کنندگان در این کنگره ارائه کردند. خلاصع مقالات ارائه شده در این کنگره مقرر است در مجله Cell Journal (Yakhteh) چاپ شود.

اولین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس با محوریت تشخیص مولکولی، درمان هدفمند، پزشکی شخص محور و با هدف توسعه مرزهای دانش، رونمایی از

اولین کنگره بین المللی کنسر ژنومیکس

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران در این کنگره بین المللی  که با همکاری و مشارکت 80 انجمن علمی داخلی و  «انجمن SIBBM ایتالیا برگزار شد،  محققان پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم نیز  یافته های تحقیقاتی خود با عنوان Scientometric and content Analysisi of the Highly-cited and Hot papers  ON Genomics and cancer therapy in the world را در قالب پوستر  ارائه کردند.

دکتر فاطمه بندریان معاون مرکز متابولومیکس و ژنومیکس و دکتر رشا اطلسی، از اعضای اصلی تیم تحقیقاتی این پژوهش بودند که ضمن حضور در این رویداد، یافته های پژوهشی خود را به شرکت کنندگان در این کنگره ارائه کردند.

خلاصع مقالات ارائه شده در این کنگره مقرر است در مجله Cell Journal (Yakhteh) چاپ شود.

 

مدیر سایت
تهیه کننده:

مدیر سایت

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *